فرنیکافرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

farnika

سوراخ کردن گوش

1393/3/5 8:47
نویسنده : مامان معصوم
378 بازدید
اشتراک گذاری

5 خرداد 93

یه روز مونده بود به مبعث پیامبر

تو این ده ماه و 10 روز که از خدا عمر گرفتی چندین بار خواستم گوش هات رو سوراخ کنم

ولی بابا فرهاد موافق نبود میگفت هنوز کوچیکی و تا یه سالگی صبر کنیم .متنظر

23 خرداد مراسم عقد عمو فرشید و خاله مرضیه است و بابا هم موافقت کرد که گوش هات

رو سوراخ کنیم تا تو مراسم گوشواره گوش ات کنم .زیبا

اون روز از مامان جون خواهش کردم که تو رو بیاره محل کار مامان تا همکار مامان گوش ات

رو سوراخ کنه .

تو بقل آقای نوری نشستی و سعیده جون گوش هات رو سوراخ کرد .شیطان

فکر نمیکردم اینقدر درد داشته باشه کلی گریه کردی .

با کلی زحمت تونستم آرومت کنم ،

بعد هم اومدی تو اتاق مامان و این عکس ها رو ازت گرفتم .

بعد از یه هفته اون گوشواره ها رو در آوردم و گوشواره هایی رو که خاله مریم واسه ی

تولدت برات خریده بود رو گوش ات کردم .

مبارکت باشه مامانی ، دوست دارم عشقم .محبتبوسبغل
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو
19 خرداد 93 10:04
مبارکش باشه ایشاله گوشواره های عروسیش رو بندازه این دختر خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به farnika می باشد