فرنیکافرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

farnika

دندان در آوردن

1393/1/21 11:04
نویسنده : مامان معصوم
369 بازدید
اشتراک گذاری

دو ساعت تا تحویل سال 1393 مونده بود .

یه مقدار سوپ برات درست کرده بودم و داشتی تقلا میکردی که نخوری

دو هفته ای بود که گاه و بیگاه تب میکردی و شکمت شل بود

با هر ترفندی بود سوپ رو خوردی.

لباس نو رو تنت کردم و با بابایی منتظر تحویل سال شدیم.

سال 1393 هورا

بعد از تحویل سال رفتیم خونه مامان جون

اونجا مابقی سوپی که درست کرده بودم رو بهت دادم

موقع سوپ خوردن انگار یه چیزی عادی نبود متفکر

وقتی داشتم قاشق رو در میآوردم یه چیزی صدا میخورد .

این صدای چیه ؟سوال

بزار ببینم

خدای من دندون عشق مامان نیش زده بود نیشخند

دندون پایین سمت چپی لبخند

عزیز مامان مبارک باشه هورا

باید هرچه زودتر تو فکر گندم باقالی باشم .

 فرنیکا و اولین سبزی پلو با ماهی سال نو

شب سال نو و اولین سبزی پلو با ماهی

بابا جون یه نفر بیاد این ماهی رو برام پاک کنه من دیگه دندونم در اومده میخوام غذا بخورم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله راحله
22 فروردین 93 15:28
خیلی عالی بود معصومه جان.امیدوارم در صحت وسلامت کامل شماوآقافرهاد شاهدبزرگ شدنش باشیدوخدا براتون همیشه سلامت نگهش داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به farnika می باشد