فرنیکافرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

farnika

فرنیکا و خواهر و برادر های خیالی

1396/6/11 11:37
نویسنده : مامان معصوم
475 بازدید
اشتراک گذاری

یادم میاد مامان جون همیشه تعریف میکرد که من وقتی بچه بودم و میدیم دوستام

خواهر یا برادر دارن ، گریه میکردم و التماسشون میکردم که ما هم بریم یکی بخریم

حالا همون قضیه واسه خودم تکرار شده

قضیه از اون جا شروع میشه که تو مهدکودک چون بعضی از دوستات از خواهر

و برادر هاشون تعریف میکنن تو هم فکر میکنی که خواهر و برادر داری

اوایل که میگفتی یه خواهر دارم اسمش النا هست

بعدش میگفتی من یه داداش و یه برادر و یه خواهر و یه آبجی دارم

حتی یادم میاد یه روز که داشتی از خواهرت واسه یه خانم دکتری تعریف میکردی

ازم پرسید : خواهر داره ؟ گفتم خواهر خیالیشه خانم دکتر(به هوای اینکه نمیدونی معنی

خیالی چیه!!!)کلی بهت برخورد و با ناراحتی گفتی مامان خیالی نیست واقعیه!!!!خطاتعجب

خلاصه این قضیه ادامه دار شد و مدام میگفتی خونه خواهرم اونجا هست

و یه بار میگفتی خونه برادرم کنار دریا هست و ماشینش تریلی هست  و ...

تا اینکه تصمیم گرفتم کم کم با این واقعیت تو رو آشنا کنم که خواهر و برادر نداری

یه روز که داشتی از خواهرت تعریف میکردی گفتم:

دخترم خواهر و برادر ها باید تو یه خونه با هم زندگی کنند دیگه

ببین اشکان و ابوالفضل تو یه خونه زندگی میکنند و یه مامان و بابا دارن

کمی به فکر فرو رفتی تا دو روز چیزی نگفتی یه روز که تو ماشین بودیم و

صبح داشتیم میرفتیم مهد یهو برگشتی و گفتی مامان میدونی چرا خواهرم خونه ما نمیاد

آخه راه خونمونو گم کردهدلشکستهبوس مامانی قربونت برم منم دیگه ادامه ندادم

تا اینکه دوباره این قضیه ادامه دار شد و گفتی مامان میدونی چرا خواهرم خونمون نمیاد

آخه خواهرم خونش خیلی دورهبغل(عزیزمممممممممممممم)

این بار گفتم از یه جهت دیگه توضیح بدم گفتم:

دخترم خواهر و برادر ها یه مامان دارن یعنی مامان ها اگه چند تا بچه داشته باشن

اونا با هم خواهر و برادر میشن ولی من فقط یه بچه دارم اونم فقط تویی

بازم از تو اصرار ادامه پیدا کردی و گفتی خوب تو هم چند تا بچه داری!!

- من که فقط یه بچه به دنیا آوردم اونم فقط تویی

-نه مامانی تو هم چند تا بچه بدنیا آوردیزیبا

-کی پس چرا من یادم نمیادسوال

-خوب داری دیگهدرسخوان

دیگه دیدم بحث فایده ای نداری و تو نمیخوای این واقعیت رو بپذیری

من هم دیگه ادامه ندادم تا اینکه یه روز خودت متوجه بش گلممحبتبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به farnika می باشد